Muziekcommissie

De muziekcommissie bestaat uit Ger Meinema, Marijke van der Hulst, Mirjam van Bavel en Wim Klaver. Ze zorgen ervoor dat er geregeld nieuw repertoire op de lessenaar staat. In het voorjaar voor de buitenconcerten en in het najaar voor de binnenconcerten, toewerkend naar het winterconcert. Variëteit is belangrijk, want niemand wil steeds hetzelfde horen en spelen. Ook worden de muziekstijlen afgewisseld. Van klassieke muziek, pop-, musical- en bigbandmuziek naar solostukken en Zuid-Amerikaanse muziek. We zijn overal voor in en hebben meerdere solisten in het orkest die een heel muziekstuk kunnen dragen.

Heeft u ideeën voor nieuwe muziek of heeft u een vraag of opmerking over muziek die u heeft gehoord op één van onze concerten? Neem dan contact op met de muziekcommissie via muziek@beemsters-fanfare.nl