Draagt u de Beemsters Fanfare een warm hart toe? Word dan donateur of sponsor!

Donateur

Als donateur steunt u de Beemsters Fanfare middels een jaarlijkse bijdrage. Donateur wordt u door minimaal 10 euro over te maken op rekeningnummer NL29RABO 1048 78940 t.n.v. Beemsters Fanfare onder vermelding van uw naam en adres. U krijgt dan één vrijkaartje voor het jaarlijkse winterconcert.

Alvast hartelijk bedankt voor uw bijdrage!

Sponsor

U kunt met uw bedrijf de Beemsters Fanfare op verschillende manieren ondersteunen. U kunt denken aan een eenmalige of jaarlijkse financiële bijdrage, vermelding op t-shirts van  het opleidingsorkest of de aanschaf van een muziekstuk. Wanneer uw bedrijf ons sponsort wordt het logo vermeld op de website en in de programmaboekjes van onze concerten. Uw bedrijf wordt dan regelmatig genoemd op onze Facebookpagina met bijna 900 volgers en op Twitter. Als u interesse hebt kunt u contact opnemen met één van onze bestuursleden.