Paasconcert

Tijd - 14:30 - 17:00

Kerk Johannes de Doper

‘Passione e Liberta’ in de Beemster

Harmonie en Beemsters Fanfare samen in concert. De twee oudste culturele verenigingen van de Beesmter geven samen een concert op zondag 10 april in de kerk in Westbeemster. Uniek in onze geschiedenis, want niet eerder stonden zij samen op het podium.

‘Passione e Liberta’ is een concert over het verhaal naar Pasen toe, met muziek in de sfeer van de lijdenstijd: de Passion, en met liederen over bevrijding en het vieren van vrijheid: Liberta! Met soliste Femke Leek en pianiste Janneke Koetsier.

Het concert zou eerder uitgevoerd zijn in april 2020, toen we 75 jaar vrijheid in Nederland vierden. Twee jaar hebben we het door de pandemie moeten uitstellen. En nu, 77 jaar na onze bevrijding is het meer dan ooit realiteit geworden dat vrijheid niet vanzelfsprekend is. Ook saamhorigheid krijgt opnieuw inhoud en waarde, met mooie muziek als medicijn tegen ellende en verdriet.

U bent van harte welkom om dit bijzondere concert met ons mee te beleven! Zondagmiddag 10 april 2022, Johannes de Doperkerk, Westbeemster. Aanvang: 14.30 uur (kerk open 14.00 uur). Entreekaarten á € 17,50 (inclusief koffie/thee in de pauze).